Update: de Crowdfunding Campagne is met succes afgerond. Het benodigde kaptiaal is binnen, geweldig!

 

Ik interview vandaag Ilse Zuurveld, Founder van ROOZ Amsterdam. 

Het is een drukke en spannende tijd voor ROOZ Amsterdam, denk ik?
Ja, dat is het zeker, maar ook supergaaf om te doen. Wij willen met ROOZ Amsterdam heel graag doorgroeien en onze tassen uitvoeren in natuurlijk gelooid en gekleurd leer vandaar deze campagne.

Wat is de reden van deze stap?
Wij vinden duurzaamheid en kwaliteit erg belangrijk. Maar ook consumenten gaan dit steeds belangrijker vinden. De kwaliteit van onze tassen is vanaf het begin al heel hoog geweest omdat wij extra lange garantie geven op onze lederen producten. Onze volgende duurzame stap is dat we heel graag ons hele assortiment uitvoeren in natuurlijk gelooid en gekleurd leer.

Waarom zijn jullie hiervoor een Crowdfunding Campagne gestart?
Om dit voor elkaar te krijgen is er natuurlijk geld nodig om al onze tassen uit te voeren in dit duurzame leer. Daarnaast willen we ons merk nog bekender maken en uitdragen waar we voor staan. Last but not least, wij willen heel graag met onze exclusieve ontwerpen  “de wereld” veroveren. Wil je wat anders dan de standaard laptoptas dan moet je bij ons zijn!

Dankjewel voor dit interview.

Leuk dat je onze website bezoekt! Wij maken op deze website gebruik van cookies, bekijk deze pagina voor meer informatie. Door op accepteren te klikken ga je akkoord met deze cookies.

Cookie settings

Hieronder kun je je keuze van de cookie instellingen aanpassen. Om je keuze te bevestigen klik je op cookie instellingen bewaren.

FunctioneelOnze website gebruikt functionele cookies. Deze cookies zijn belangrijk om de website te optimaliseren.

AnalyserenOnze website gebruikt cookies om de website te analyseren voor gebruikers gemak.

Social mediaOnze website gebruikt cookies voor social media (Instagram en Pinterest).

AdverterenWellicht gaan wij in de toekomst cookies gebruiken om te adverteren.

OtherOnze website plaatst cookies van derden partijen, voor gebruik van social media en het analyseren van de website.